Throwback Thursday #5

tumblr_static_black-and-white-camera-cute-photography-favim-com-273178
źródło: tumblr.com

można to podsumować następująco:

zaczął się kolejny g***iany okres w moim życiu. za miesiąc sesja, motywacji i chęci brak. ambicji nie ma. czasem się zastanawiam, gdzie się te ambicje podziały, ale trudno mi to jednoznacznie określić. może są, może ich nie ma, a może to zwykła imaginacja. nie wiem. bynajmniej rzec można, że wypróżniłam się, nic we mnie nie ma i to co widzisz, nie jest tym, czym jest naprawdę.

no i jesteś jeszcze ty. a z tobą co mam zrobić? widzimy się dopiero w sobotę. dwudziestka już mi dyszy w kark. będę stara. ale nigdy cię nie dogonię.

kiedyś chciałam zostać pisarką. kiedyś pisałam, a teraz przychodzi mi to z trudem. pliki txt są zakurzone, nie potrafię tego robić tak, jak powinnam. nie mogę też zabrać się za fotografię, choć aparaty czekają.

najchętniej nie wychodziłabym z betów, jadła czekoladę i piła kawę. raz po raz odpalała papierosa i zatracała się w letargu. wzięłabym do ręki lustro i patrzyłabym na swój własny upadek, na osobistą agonię i przejście na drugą stronę.

ogarnia mnie pustka, wszechobecna irytacja przyklejona do wszystkiego,c o widzę i z czym mam styczność. nie, nie szaleję, jeszcze etapy przerabiane przez Virginię mnie nie dotykają. choć jest już bliżej, niż dalej. mam tego świadomość.*

*tekst pochodzi z maja 2008 r., pisownia oryginalna

Leave a Reply

